úterý 14. května 2013

Patrik a Lukáš pro Arvari

Protože tři dny před maturitou nemám do čeho píchnout, pustila jsem se do ilustrací pro Arvari :D Konkrétně jde o Patrika a Lukáše, hlavní hrdiny stejnojmenného seriálu.
Ten obrázek vlevo, to je... Je to muž. Ano.





Tak nejdřív jsem se pustila do Patrika. "Paťulka má vlasy někam kousek pod ramena, lehce vlnitý, rozpuštěný. Je tak trochu hipík, má rád zelenou barvu, kalhoty do zvonu, náušnice, korálky... Obličej trochu, ale vážně jen trochu ženštější." No dobře, tohle je možná o něco málo víc než "trochu ženštější". No... S trochou fantazie by se to mohlo jevit dokonce i jako ženské. Ale tohle je vrchol mužnosti, kam mé omezené schopnosti sahají. :D Nenapadlo mě, jaký mu dát svršek, tak jsem mu radši nedala žádný. Což lehce vyvažuje tu ženskost obličeje, protože podle těla je zcela evidentní, že to žena není. (Ano, je to evidentní, dívejte se lépe.)


Patrik měl tu čest být mnou malován hned dvakrát. Podruhé je to jeho podobizna z té epizody, kde se převlékl za slečnu. (Jako slečna se mi povedl o něco lépe, pravděpodobně ještě lépe, než sám zamýšlel.) Tedy pomineme-li samozřejmě ty zvláštně deformované nohy.


A nakonec Lukáš. Nevěděla jsem, jakou kapelu právě nosí otištěnou na triku, a tak jsem sáhla hloub do historie, do jeho sekretářského období, a navlíkla jsem mu košili. (Taky proto, že se mi tam tak nějak hodila). (Já vím. Ten rozkrok. A vůbec. Musím se naučit kreslit chlapy :D)






4 komentáře:

  1. No... skvělé :D
    První obrázek mi sice připomíná spíše dívku, ale i tak to dalece přesahuje mé schopnosti, takže bych raději měla držet...
    Lukáš se mi líbí moc, tak nějak je podobnější mé představě :) :)
    Umělkyně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tvých kreslířských schopnostech toho zatím moc nevím, tak nemůžu soudit, ale vždyť kritiku nemusí psát jen ti, co "by to zvládli líp" :) Kdyby mi v hospodě přinesli hnusné jídlo, taky bych to nejedla jenom proto, že sama neumím vařit :D Je prostě fakt, že chlapy kreslit neumím, já to moc dobře vím :D
      Ale jsem ráda, že Lukáš se líbí :)

      Vymazat
  2. Prosím tě, proč ses bála, že mě zklameš? Jsou oba prostě perfektní. =D Ano, i ten dívčí Paťulka, tohle totiž na jeho obrázek v mý hlavě dost sedí. =D A pokud jde o Lukyho, já prostě nemám slov, ten je BOŽÍ. =D Díky, díky, díky, jsi prostě skvělá! =)
    A teď se mazej učit na tu maturitu. =D A hodně štěstí. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Sama mám s kreslením chlapů problémy, takže tohle se mi líbí :) Navíc sem si díky tomu přečetla ony povídky kde se tihle dva vyskytují:) a musím říct že si Paťulku vystihla v tom holčičím oblečku opravdu pěkně :D A lukáš je k nakousnutí ^-^

    OdpovědětVymazat