pondělí 6. května 2013

Kočičí tarot

...přesněji řečeno velká arkána.

Moje maminka se zajímá o tarot. A má ráda kočky. (Všichni máme rádi kočky.)
A tak jsem jí jednou k narozeninám stvořila tarotové karty s kočkami. Já tomu tedy vůbec nerozumím, takže jsem částečně následovala instrukce, které jsem posháněla na internetu, částečně nikoliv. Takže kupříkladu viselec, který by asi měl viset vzhůru nohama, vypadá asi jinak, než by měl... No ale pověsit kočku za nohy, to bych přece nemohla udělat.
On ty karty stejně nikdy nikdo vykládat nebude, hlavní je, že jsou tam ty kočky :)
Myslela jsem si, že to vypadá trochu líp, takhle nafocené je to celé takové nakřivo a vůbec... Ale očekávat, že budu úplně spokojená se svým dílem, to by byla skutečná pošetilost :)



























2 komentáře:

  1. Wow. Tak tohle je prostě absolutně luxusní... =)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou úžasné, Hesteth...
    Myslím, že kdyby s nimi někdo vykládal, bylo by úplně jedno, jak jsi to ilustrovala, když jsi to ILUSTROVALA... :)
    Já bych barvami pokazila i jedinou čárku...

    OdpovědětVymazat