čtvrtek 9. května 2013

Další bílá kočka

Já vím, že už jsem s tím otravná. Ale mně se tahle slečna zalíbila natolik, že jsem se rozhodla z ní udělat svého osobního maskota.
Nyní budete svědky mého narcismu v celé jeho kráse. Provedla jsem pár změn a proměnila jsem to v takový hodně zmutovaný rádoby autoportrét.
Tak především jsem jí výrazně zmenšila prsa.
Nos jsem nechala, protože jestliže menší prsa můžou vypadat dobře (a za tím si stojím), velký nos mého hornatého typu nikoliv.
Co mi ovšem chybí na nose, to dohání olbřímí pozadí. Mně se to strašně líbí (taky proto, že kreslené pozadí nemá tendence se třást, rozplácávat a vůbec vypadat sebeméně reálně).
Samozřejmě nemám jedinou kérku a ani by mě nenapadlo se někde jen tak ukazovat nahá, to k těm ostatním změnám.
Tradá:



13 komentářů:

  1. Jo, když je velký pozadí kreslený, vypadá moc pěkně. V reálu už ale zřídkakdy. Znám to svoje. =D Jinak zase hezká úprava, teď bys ze slečny mohla ještě udělat zrzku... 0=) =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A s tetováním, nebo bez? Nějaké spešl přání (šperky, oblečení,...)? A jaký odstín zrzavé by měla mít (v HTML)? :D
      Nadiktuj si vlastní parametry pro zrzku a já ti ji nakreslím na počkání :)

      Vymazat
    2. Myslím, že to nechám zcela na tobě a tvým uvážení. =) (Nebo třeba taky můžeš zkusit nakreslit jistýho zrzka, jehož jméno začíná na P... 0=) Tím bys mi udělala vážně velikou radost. =D )

      Vymazat
    3. Noo to já ho ráda nakreslím :) Ale jaké bych mu měla dát rysy?

      Vymazat
    4. A kdybys chtěla přesný parametry na toho zrzka, tak Paťulka má vlasy někam kousek pod ramena, lehce vlnitý, rozpuštěný. Je tak trochu hipík, má rád zelenou barvu, kalhoty do zvonu, náušnice, korálky... Obličej trochu, ale vážně jen trochu ženštější. =D Barvu vlasů fakt nechám na tobě, aby vypadala aspoň trochu jako přirozená... =) Ještě něco potřebuješ vědět? =D

      Vymazat
    5. No, mám ho nakreslit převlečenýho za holku? :D

      Vymazat
    6. Myslíš jako z dnešní kapitoly? Myslím, že se nechám překvapit... =D

      Vymazat
    7. Oukej :D Tak kdybys náhodou chtěla i Lukáše, tak zadej parametry :D

      Vymazat
  2. To jako fakt? Vážně bys mi ho nakreslila? =D V tom případě docela štíhlej, ale s pár svalama, tmavý krátký vlasy, tmavý oči... Momentálně si ho představuju v černejch tričkách/tričkách hudebních kapel, košile už zahodil, když není sekretářka. =D Zmínila jsem se, že tě zbožňuju? =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pustím se do toho :D Ještě abych nezklamala tvoje očekávání (reklamace přijímám :D)

      Vymazat
    2. Zklamat? Ne, myslím, že to se ti nepovede... =)

      Vymazat
  3. Jé, stačí, abych tu týden nebyla, a už přibyde tolik výtvorů :)Mimochodem skvělých.
    Na téma 'Velká zadnice v realitě a kresbě' by se dala napsat esej :D.
    Těším se na Arvariiny hrdiny - vážně by mě zajímalo, jak je ztvárníš... No, fandím ti :)

    OdpovědětVymazat