středa 8. května 2013

Akt s bílou kočkou

Původně jsem chtěla nakreslit tu slečnu oblečenou. Normální oblečenou slečnu, možná s trochu užším pasem a výraznějšími boky, jak hladi bílou kočku.
No ale já když už se jednou do něčeho dám, horko těžko se mi od toho upouští.
Takže tu máme další akt.
Již tradičně útlý pas a okrouhlý bok, tentokrát ještě navíc ta ňádra dmoucí, což není můj obvyklý projev, ale tady mi to tak nějak vyšlo.
No a když už tedy není oblečená, přidala jsem jí nějaké to tetování, aby se nějak využila ta velká jednobarevná plocha.





3 komentáře:

  1. Chápu, chtěla jsi ji nakreslit oblečenou, ale ona se prostě nějak svlíkla. =D Ale je každopádně moc pěkná... =) (Zmínila bych se, že má i hezkou číču, ale obávám se, že to by bylo považováno za LEHOULINCE nevhodné...) XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějakou tu drobnou nevhodnost snesu, neboj :D A děkuju za kompliment pro slečnu :D

      Vymazat
  2. Obě kočky vypadají úžasně:-)) Krásná, čistá kresba. A na aktech si člověk beztak nejlíp procvičí, jak správně nakreslit lidské tělo:-)

    OdpovědětVymazat