sobota 6. dubna 2013

Vodnářka



Má vodnicofilie se nezapře.
Ta dáma má trochu krátké ruce, zdeformované nohy a dost nepravděpodobný tvar, ale... Ne, nemám výmluv.
Hlavní je ovšem ta vodnice, samozřejmě. Ne že by si při pohledu na ni člověk přímo vybavil, jak krásně bublá, zaplavuje místnost sladkou vůní a jemným bílým kouřem, takové umělecké ambice zase nemám. Je to prostě takový barevný kýč. Ale... Je to pořád vodnice.







7 komentářů:

  1. Ta odaliska má krásnou prdelku, ale tou vodnicí to asi nebude.
    Co tě vede k tomu že inklinuje k Turecku?
    Pavel z blogu kreperat.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze všeho nejdřív se mi zalíbila tamní estetika. Líbí se mi obecně orientální umění, ale na to turecké jsem asi natrefila nejdřív. Později jsem se začala zajímat o islám a jeho turecké liberálnější pojetí (jak jsem se o něm dočetla, praxi neznám) je mi nejbližší. A kromě toho se mi líbí i turecký jazyk :)

      Vymazat
  2. Krásné:)a nevím ty proporcemi tam prostě sedí, to že nejsou reálné vůbec nevadí :)

    +jsme ráda že jsem tě znovu objevila, na tvůj blog jsme chodila ráda, proč je vlastně pozastavený? No alespoň že jsi tady :)

    Tara z blogu anteater.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si na gymplu? :D jo tam je nuda a hlavně zima :D A plný zuby toho mám taky :)

    A blog ti zablogoval jen kvůli takovýhle krávovině? Viděla jsme jen článek o tom jak tě neuznal hodnou, na to abys navrhovala design :D Standa je taký egocentrista,docela mi připomíná třídního... taky je takový, je mu se nic nemůže říct, ale on může všechno x)
    No tak ať se ti tady daří líp :)

    Tara z blogu anteater.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem nucena maturovat z jazyka, takže angličtina, čeština, matika státně a profilově a informatika :)a hlásím se na technickou univerzitu v Liberci, snad se tam dostanu :D Pokud si pamatuju, ty chceš jít na něco s jazykem?

    Naprosto s tvým prohlášením souhlasím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím jestli mám hlavu na matiku, ale rozhodě mě baví:D rozhodně je to pro mě zajimavější než humanitní obory :D Kdyby mě třeba ta čeština bavila víc :D nebo všeobecně jazyky, bylo by to taky jednoduší :D

    OdpovědětVymazat
  6. Spoléhat na jazyky u mě nejde :D je to utrpení děs a bída :D Obdivuju takový lidi, kterým jazyky jsou a ještě je k tomu baví x)

    OdpovědětVymazat