sobota 20. dubna 2013

Střepy mé "galerie"



Uznávám, tyto obrázky jsou poněkud nesourodé. Jsou to jen takové střípky, které sem dávám, abych neměla pocit, že ty internety o něco zásadního přišly :D To poslední je dávný pokus o symbolický autoportrét, ale je to tak hluboce symbolické, až je to nepochopitelné a vytváří to falešný dojem rouhání. Chtěla jsem tím říct (no dobře, možná ne tak docela, ale dá se to tak okecat), že na první pohled jsem konzervativní zapšklá osoba (se zájmem o islám, ano, což přímo vybízí k propojení), ale ve skutečnosti, pod tou imaginární burkou (já vím, to na obrázku není burka. Ano, opravdu to vím, není nutné mě poučovat, prostě to nechme být, zní to tak líp) jsem docela normální otrok vlastních pudů.








5 komentářů:

  1. Však on by tě humor přešel, kdy sis vzala muslima a žila tam. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se přesně vždycky těším na to, až se na mě z výšky své moudrosti blahosklonně podívá nějaký z vás zasvěcenců a začne poučovat. Já už fakt nemám náladu na to, abych po sto padesáté prvé vysvětlovala svůj postoj.

      Vymazat
  2. Tyhle obrázky se mi opravdu líbí, a hlavně ten poslední se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se neskutečně líbí ty červený kočičí oči... =)

    OdpovědětVymazat