středa 24. dubna 2013

Opeřený motýl

Původně jsem si řekla, že stvořím Velké Umění. Opeřený motýl, že, no co by mohlo být umělečtějšího a originálnějšího. Jak se ovšem zdá, skončil tento zmutovaný hmyz, podobně jako drtivá většina mých děl (konkrétně ta díla, která jsem se, popatřivši na ně, nerozhodla zamáčknout někam hluboko do propadliště dějin), jako totální a naprostý kýč. Ano, uznávám, něco takového se dalo očekávat.
Možná si někdy vyhraji s těmi peříčky, aby bylo poznat, že ten motýl je opravdu opeřený a ne pokrytý nějakými prapodivnými šupinami, ale dneska už mi na to nezbývá energie.
(Celý obrázek v celém článku)



5 komentářů:

  1. Možná je to kýč, ale je to zatraceně pěknej kýč. A hlavně naprosto luxusně duhovej... =D =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, ty barvy! To pořadí sice není úplně správné... Ale což :D

      Vymazat
  2. Wow, vypadá to dobře! Obdivuju tvou trpělivost. Dělalas všechny pěříčka růčo, nebo máš takovej dobrej brush? :) A v čem pracuješ? PS, Illustrator, GIMP, nebo nějaké žhavé novinky, co se ke mě ještě nedostaly? :D Jinak osobně v těch křídlech vidím spíš nějakou bytost typu víly, než motýla - uprostřed místo toho drobnýho černýho tělíčka se mi samovolně neustále zjevuje nějaká kyprá nahotinka. :D :D :D Něřekla bych, že je to kýč, ale může to tak možná působit kvůli výběru barev - kombinace jasně růžové a tyrkysové má tendence působit trochu lacině (viz outfit princezny v komiksoidní štafetě, ale tam to bylo zamýšlené :D), ale zrovna u takovýchle snových výtvorů bych to fakt neřešila, protože případné utlumení/sladění barev by tomu zase sebralo takovej ten vílí fantasy nádech. Líbí se mi to tak jak to je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No jo, vidíš, nějaká okřídlená nahotinka, to je ono, dík! Jdu na to! :)
      Ta peříčka jsem dělala každé zvlášť... Já brushe vůbec neovládám :D A dělala jsem to v PS :)

      Vymazat
  3. Je to na mě sice moc barvený, ale nějakým zvláštním způsobem se mi to líbí :)Ještě když ses s těmi peříčky kreslila, vim jaká je to pakárna, takže máš můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat