pátek 5. dubna 2013

Bytost s lentilkami podruhé


Na mě je tohle relativně dost odvážný obrázek, věřte nebo ne. Je to můj historicky první akt se vším všudy. No dobře, je to jenom taková primitivní barevná kreslená postavička... Ale i tak je to na mě docela výkon. Obsahuje plnočelnou nahotu, takže někdo, kdo nechce utrpět vážný psychický šok spojený s nenapravitelným zničením svých mravů, ten by se na to rozhodně neměl dívat.
Opět budou tři verze - normální, lidská, s modrými vlasy, pak jedna barevná s fialovou kůží a nakonec moje oblíbená lentilková. Konečně se ukáže, kde všude ty bytosti tyhle lentilky mají...


2 komentáře:

  1. Wow, paráda, ta komiksová stylizace ti vyloženě sedne, líbí se mi to ještě mnohem víc, než předchozí zpracování (realističtěji pojatý portrét). :) Nejvíc se mi pozdává asi první 'lidská' verze, ale barevné kadeře jsou taky super. To svítivě zelené ochlupení mě upřímně rozesmálo. :D Další plus je za její sexy křivky. Žádná vychrtlina, ženskou má bejt za co chytit! :) Moc povedené! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Abych se přiznala, zalíbilo se mi to, asi v tom budu pokračovat :D
      Já mám u holek slabost pro úzký pas a široké boky (a výrazný zadek a stehna), kostnatých zadků se bojím, o nohách ani nemluvě :D

      Vymazat