středa 27. března 2013

Starší kresby postav

Následující kresby jsou různě staré, tedy spíš různě mladé - žádná z nich není vyloženě relikvie, myslím, že nejstarší (Faun) je z roku 2010.
První dvě jsou pokusy o můj vlastní akt, ale ten pas jsem si evidentně trochu přikrášlila :D Obličej realitě vůbec neodpovídá, chtěla jsem tam jen nějaký mít.



Vždycky se mi líbily tyhle šavle. Ona přesně takováhle asi žádnou historickou předlouhu ani nemá, ale mně se prostě takhle líbila a basta.

Já jako hašašín.
Na skvělý nápad stát se hašašínem, kterýžto výraz jsem ještě včera touto dobou ani neznala (což byla hrozná škoda, a teď, s touto znalostí, už můžu s klidem v srdci umřít), mě přivedl Sikar, a to konkrétně tímto článkem.
"Asasín nebo též hašašín je označení pro členy sekty hašašínů. Jednalo se o arabskou sektu, jejíž členové prosluli následujícími věcmi. Oddaností svému vůdci, faktem, že se jednalo o chladnokrevné zabijáky a tím, že si dodávali odvahy a sjetosti pomocí hašiše. (...) V jiném významu slovo asasín v českém jazyce neexistuje." (Sikar)
Jistě se mi tedy nedivíte, že jsem si přesně toto vybrala jako svou budoucí kariéru, i když připouštím, že je to hlavně kvůli označení "hašašín".
Aby toho nebylo málo, nakreslila jsem hašašínku. Tedy jako sebe, chápete, i když v poněkud pozměněné podobě. Původně jsem sice chtěla podstoupit změnu pohlaví, ale to by trvalo hrozně dlouho, a navíc, přiznejme si to, kdo by chtěl být chlap, že. (Já vím, každý. Ale já chlapy umím kreslit ještě hůř než ženy, tak mi to nechte.)

Šáša. Srandovní, není-liž pravda?

A konečně Faun. Je to jen skica k tomuto obrázku




1 komentář: