úterý 26. března 2013

Co je to "Pták v kočce"

Jsem Hesteth Azees.
Toto je můj první článek na blogspotu, což je pro mě naprosto nový píseček. Abych se přiznala, mám z toho trochu trému.
Chtěla bych tu představovat hlavně svou tvorbu - kreslení, možná i háčkování a šití.
No a sem tam taky nějaký ten žvást o mé osobě, protože to chtějí všichni číst, přiznejme si to.
No tak dobře, vyslyším naléhání a začnu rovnou s těmi žvásty.
V současné době je mi 18 let (což možná není něco, čím bych se hned měla chlubit, ale nevadí), v květnu maturuju a budu se pokoušet dostat se na vysokou školu. Ráda bych se dostala na obecnou lingvistiku a fonetiku, případně na českou filologii se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích.
Zajímám se o islám, hraju na violu, učím se turecky, mám ráda kočky a mám neustále hlad (většinou na kebab).
Proč se můj blog jmenuje Kuş Kedide? Znamená to turecky "pták v kočce" (nehledejte tam dvojsmysly, žádné tam nejsou). Ale proč, to vážně netuším.

1 komentář:

  1. Učíš se turečtinu? To je docela netradiční. Docela by mne zajímalo, co tě k ní přivedlo.

    OdpovědětVymazat